fbpx

Hur vill du ha din arbetsdator?

Din arbetsdator ska underlätta din vardag. Den ska vara säker, ha rätt applikationer och enkel att använda när du samarbetar med andra. Framför allt ska det vara lätt att få hjälp med det tekniska när du behöver det. Här kan du läsa mer om våra olika paket och supportnivåer.

Hitta allt i Självbetjäningsportalen
Genom Kullander får du en intuitiv självbetjäningsportal där ditt företag kan hantera och ha kontroll över er IT-miljö. I portalen kan du enkelt begära support, spåra ärenden och få tillgång till användbar information, guider och resurser.

Support av Servicedesk när du behöver det
Du kan kontakta vår Servicedesk som hjälper dig med alla dina IT-relaterade frågor och bekymmer. Vi säkerställer att du har en pålitlig och kunnig tekniker att tala med.

Backup i molnet
Med backup i molnet säkerhetskopieras datorn oavsett var du befinner dig. Det enda som behövs är en internetanslutning.

Apple Microsoft

För komplett lösning inkluderar ett av våra paket Microsoft 365 Business Premium. Det innehåller Microsofts omfattande samling av produktivitetsverktyg och molntjänster som ger dig möjlighet att samarbeta och jobba effektivt var du än befinner dig.

Oavsett vilket paket du väljer kan du vara trygg med att vi även erbjuder konfiguration av din dator och säkerhetskopiering av viktiga data. Vi förstår vikten av att ha en optimal och säker arbetsmiljö och ser fram emot att hjälpa dig maximera din produktivitet genom att underlätta din IT-hantering. Kontakta oss idag för att få mer information eller komma igång med någon av våra lösningar!

Paketlösningar för alla behov

Välj ett skräddarsytt paket som passar er organisation bäst.

Bas

Ökar säkerheten på din dator genom att kryptera data (FileVault), ger dig en företagsprofil med självbetjäningsportal för funktioner/ program/ appar och tillgång till support via telefon och e-post med reglerad svarstid.

från 299 kr/användare

  • Fri Support*
  • Höjd säkerhet
  • Brandad enhet
  • Självbetjäningsportal
  • Garanterad svarstid

Premium

Populär

Utöver höjd säkerhet, företagsprofil och support ingår Microsoft 365 Business Premium med verktygsprogram som Word, Excel, PowerPoint, Teams m. fl. samt en gemensam filyta och e-post. Även säkerhetskopiering till en molntjänst ingår.

från 599 kr/användare

  • Allt från Bas
  • M365 Business Premium
  • Backup

Anpassat

För större organisationer erbjuder vi större möjlighet att skräddarsy miljön efter era behov. Kontakta oss för mer information.

Anpassat

Se hur våra tjänster hjälper dig göra det du är bäst på

Genom kraftfulla verktyg hanterar vi alla dina Apple-enheter.

Få enkel överblick över din dator via supportappen.

Se hur du enkelt kan installera och uppdatera appar i självbetjäningsportalen.

Frågor och svar

Ja, det går bra men datorn måste vara från 2018 eller senare.

Ja, antalet användare regleras per månad.

Som standard “bästa förmåga” och löpande per påbörjad halvtimme.

“Fri support upp till OS-nivå” innebär att vi kan hjälpa dig med funktioner, appar och program som ingår i operativsystemen för iPhone, iPad och Mac (iOS, iPadOS, tvOS och macOS).

Exempel på support som ingår: frågor om e-postklient, systeminställningar och filhantering.

Exempel på support som ej ingår: e-post hos extern leverantör, program från tredje part (Adobe m fl).

Alla måste åtminstone ha baspaketet. Därutöver finns möjlighet till anpassning efter behov.

I våra grundpaket tillkommer ingen startavgift. Önskas ytterligare anpassningar kan en startavgift tillkomma.  Läs mer här 

Standard är 12 månader. Uppsägningstiden är 3 månader annars förnyas en ny period. Läs mer här 

DUNS: Data Universal Numbering System är ett unikt 9-siffrigt identifikationsnummer som används för att identifiera företag.

ABM: Apple Business Manager är ett webbaserat verktyg som gör det enklare för företag att distribuera och hantera Apple-enheter och appar på ett mer effektivt sätt.

DEP: Device Enrollment Program är en tjänst som låter företag sömlöst och automatiserat distribuera och konfigurera Apple-enheter till sina anställda, utan att behöva manuellt registrera varje enhet.

ADE: Apple Developer Enterprise Program är en tjänst som gör det möjligt för företag att bygga och distribuera sina egna interna appar.

  1. Vi kontaktar dig för att veta mer om ert behov
  2. Vi samlar in information som vilka inställningar, bakgrundsbilder och er logga.
  3. Vi hjälper er med att registrera DUNS och ABM samt konfigurerar er nya miljö.
  4. Vi konfigurerar er nya miljö
  5. Avslutningsvis kommer vi ut till er för att hjälpa komma igång med era befintliga eller nya datorer.

Vi kontaktar dig för att veta mer om ert behov samt sätter upp en plan för införandet.